fredag den 21. februar 2014

Test af Google Hangouts

I går aftes skulle vi lige teste Google Hangout. Jeg havde benyttet det før, dog på IPad og under kyndig vejledning af en ung kollega. Mit første indtryk af det var, at der er nemt at arbejde med.

I går aftes skulle Marting, Kristian og jeg så se hvordan det kørte, når vi var flere på og også brugte webcam. Min computer gik selvfølgelig i selvsving igen og ville opdatere og installere en masse, men til sidst kom jeg da på - uden lyd i mit headset. Godt der er en god mikrofon i min computer...

Min oplevelse, med at bruge Hangouts på via, er den samme som ved IPad´en. Det er nemt og overskueligt, at bruge, men jeg synes det er lidt besværligt at komme derind første gang.

Eneste fare ved programmet er, at der er en knap hvor man kan tilføje effekter................................................................... Det er en glidebane at komme ud på!

 
 
Så jeg gruer lidt for undervisningen på tirsdag... ;o)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar