mandag den 28. april 2014

Nåh, op på hesten igen...

Efter at have ligget underdrejet, på arbejde, hele april, så tænker jeg det er tid til at komme igang igen...? Der er vist noget med en eksamen lige om lidt... :o)

Selvom jeg har haft monster travlt på arbejde, så har jeg alligevel ikke sluppet Web 2.0 helt. Jeg har bl.a. tænkt en del over, hvordan jeg skulle gribe min opgave an.

Jeg vil tage afsæt i min tid på Sergentuddannelsen i Flyvevåbnet (GSU). Jeg var med i opstarten af planlægningen, hvor vi bl.a. skulle tage stilling til "det der blended learning (BL)". Noget som virkede skræmmende og uoverskueligt. Mit primære fokusområde er indenfor det modul, som omhandler instruktørvirke, altså at lære at undervise andre.

Efter undervisningen på UCSyd, har jeg fået en helt ny viden om de muligheder der er, indenfor Web 2.0 og dem vil jeg forsøge at integrere i modulet.

Men nu vil jeg først lige læse bogen...........................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar