lørdag den 10. maj 2014

Har leget lidt...

Så har jeg leget lidt mere med onlineprogrammet Screen O Magic. Jeg har valgt at arbejde med den del af HLR lektionen, som omhandler hjertet og sygdom i hjertet. 

Den kan ses her:


Jeg har forsøgt at gøre den så kort som muligt. Jeg har også prøvet at lege med den feature som gør, at jeg kan spole tilbage under optagelsen og indtale nyt - hvis man f.eks. laver en fejl. Man kan godt, men man skal være meget præcis, så jeg vil helt klart starte forfra næste gang og optage en ny video. Det samme hvis man siger forkert. Står du i en F2F undervisning, så gør det ikke så meget, men det bliver voldsomt tydeligt i en video! Det´en ommer!

En anden mulighed er jo at optage en rigtig lektion, så man kan se læreren og tavlen, som sad man i klasselokalet. Det vil nok give noget andet...?

Men det er meget sjovt, for jeg tog mig selv i, da jeg indspillede videoen, at undervise med mine hænder, som stod jeg overfor folk:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar